Ausnutria

Storytelling People legt de corporate story vast en brengt die tot leven met storytelling

Corporate story Ausnutria

De kern van het verhaal van Ausnutria is: gezonde voedingsproducten staan aan de basis van gezonde groei – voor baby’s, kinderen én de organisatie zelf. Ausnutria Nederland is, mede dankzij de uitbreiding van haar productiebasis in Nederland en de samenwerking met haar zusterorganisatie in China, uitgegroeid tot een professionele producent en leverancier van baby- en kindervoeding en geitenmelkproducten. Voor ieder bedrijf en merk is het vertrouwen van de klant en consument belangrijk, maar in de sector van baby- en kindervoeding bepaalt die het bestaansrecht. Medewerkers zijn samen de drager van dat vertrouwen. Hun betrokkenheid bij het bedrijfsverhaal weerspiegelt zich in de betrouwbaarheid van de Ausnutria merken. De toewijding, eerlijke communicatie en het geloof in de meerwaarde van de merken dragen allemaal bij aan dat vertrouwen. Eerlijke communicatie betekent: wij staan voor wat we beloven, maar beloven niet wat we niet kunnen waarmaken. Uiteindelijk is het streven van de organisatie om de verwachtingen van klanten en consumenten te overtreffen. Ook de herkomst, de Nederlandse oorsprong van de producten, geeft vertrouwen. Dat alles draagt bij aan een verhaal van vertrouwen.