Storytelling People legt de corporate story vast en brengt die tot leven met storytelling
Maatschappelijk verantwoord ondernemen staat hoog in het vaandel van randstad. Het is verbonden met haar kernfilosofie: werk is een verbindende kracht in de wereld van mensen. Met haar missie Shaping the world of work staat Randstad in het hart van die wereld. De missie motiveert medewerkers en roept een gevoel van gemeenschappelijke lotsbestemming op: we gaan iets doen wat binnen de uitzendbranche nog nooit is gedaan – we spelen de hoofdrol bij het vormgeven van de wereldwijde arbeidsmarkt van morgen.
Randstad Holding nv bestond in 2010 vijftig jaar. In die jaren is het bedrijf gegroeid van twee pionierende studenten met een grootse visie naar een bedrijf van wereldformaat. Randstad vroeg Storytelling People het wereldwijde verhaal vast te leggen met een verbinding tussen verleden-heden-toekomst. Ondernemingen worden groot door hun droom te volgen. Het boek ‘Werken aan een Droom’, uitgebracht in 5 talen, vertelt het verhaal over mensen en hun toekomst.
Hoe betrek je wereldwijd medewerkers en flexwerkers bij het bedrijfsverhaal van Randstad? Door hun een eigen podium te geven voor het vertellen en verbeelden van hun verhaal. Deze inside stories geven het bedrijfsverhaal hart en ziel. Het is de start van de storytelling campagne: Iedereen heeft iets met Randstad. Via een campagnesite kan elke consument aangegeven wat hij of zij persoonlijk met Randstad heeft. Deze echte verhalen geven het verhaal van Randstad verder kleur.