Bedrijfsverhaal voor familiebedrijven

Succesvolle familiebedrijven hebben een verhaal. Intern vergroten de familiewaarden trots en betrokkenheid; extern versterken zij de binding met klanten en samenleving.

Waarom een bedrijfsverhaal?

Mensen verbinden in een verhaal. Als er iets van belang is in deze tijd is het eenheid van identiteit en ambitie. Met welke bezieling en kernwaarden is het familiebedrijf groot geworden? Een verhaal overbrugt generaties en verleden-heden-toekomst.

Voor wie?

Binnen het familiebedrijf zijn familiebestuurders en medewerkers cruciaal. Zij hebben behoefte aan het overdragen en vastleggen van waarden, ervaringen en successen. Het Wij-verhaal wordt tevens een kompas voor de toekomst.

Hoe werken we?

In onze aanpak staan aandacht en toewijding centraal. Wij werken toe naar een collectief product waar alle betrokkenen zich in herkennen en trots op zijn. Het bedrijfsverhaal communiceert in elke vorm: tekst, bedrijfsboek, bedrijfsfilm of App.

Wat is het rendement?

Uw medewerkers zijn uw beste ambassadeurs. Door hen het verhaal en familiewaarden eigen te laten te maken en uit te laten dragen bouwt u aan een reputatie die met geen geld te koop is.