Kernverhaal voor bedrijf, merk of product

Bedrijven en organisaties met een verhaal zijn succesvoller. Het kernverhaal excelleert in het succesvol positioneren van bedrijf, merk of product en het verbinden van mensen.

Waarom een kernverhaal?

Elke communicatie staat of valt met de kracht van het verhaal. Wij als storytellers halen elk verhaal-DNA naar boven, geven het inhoud en betekenis, maken het kernverhaal emotioneel invoelbaar.

Voor wie?

Onze opdrachten zijn divers, van zzp, kleinbedrijf, MKB tot aan corporate companies; van verhalen over personal branding, waarden, identiteit, product, merk, familie, sales tot aan tenders; voor sites, magazines, Apps tot aan video’s.

Hoe werken we?

Wij werken volgens onze OneStory® methodiek. Helderheid in de Waarom-Hoe-Wat. Helderheid in vragen zoals: Wie bent u? Wat is het unieke aan organisatie of product? Waarom bent u relevant voor klanten?

Wat is het rendement?

Het kernverhaal verbindt mensen en zorgt voor een heldere, consistente en effectieve communicatie. Het maakt organisaties succesvoller, innovatiever, aantrekkelijker op de arbeidsmarkt en betekenisvoller voor elke klant.